<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Go away from my life . :'(
Sunday 29 April 201218:45

Im your past. forgive me and go from my life. it was so damn ! ;'(


Shafiq ? he's mine. :'( 

Saya tak tahu nak cakap macam mana , tapi hati saya sedang pilu. puihhh :'( Mengapa perkara ini masih terjadi kepada diri saya? apakah salah saya? jangan awak hadirkan diri dalam hidup saya , dan ingin menghancurkan hubungan saya dengan shafiq . :'( saya sayang dia sepertimana saya sayangkan diri saya . kalau awak rasa awak ingin menghancurkan hubungan saya , lebih baik awak pergi sebelum saya membuatkan awak malu . tidak ada perasaan kah awak bila melihat hubungan saya hilang ? ya , saya tahu . sekarang ex saya mahukan saya . seperti dalam drama lah minachii ! :'( saya bukan tak nak cerita dengan shafiq , tapi saya tak sanggup dengar dia nangis. so , biar saya pendam sorang diri . :'( kenapalah awak meminta saya break dengan shafiq , sedangkan dulu awak yang minta break? mengapa ? ouhh , rasanya kerana gf awak telah meninggalkan awak nya ? dulu saya sudah tegur , tapi awak mengatakan bahawa saya ingin menghancurkan hubungan awak kan? so , padahnya awak tidak mempercayai saya. mungkin dulu saya agak mentah untuk memberikan awak cinta , tapi sekarang saya sudah tahu membezakan mana playboy and mana yang bukan playboy . Awak playboy tapi sayangnya semua perempuan belum tahu tentang perangai awak . saya bukan manusia yang senang nak lupakan seseorang yang saya sayang. lain lah awak yang selalu mainkan perasaan saya , yang menduakan saya . awak tahu tak ? berapa lama saya menderita dengan awak? selama kita couple tu saya menderita. kenapa perlu saya ? kenapa saya ? maafkan saya , saya bukan perempuan yang senang percaya dengan kata lelaki. go far away. i dont need you back in my life. you do not know how i suffer, you never think will be the problem? i never bother directly, what do you want , i become you lover. you do not have felling? first , you glad you left me without thinking how i felt , now , you come back to my life when i having a relationship with shafiq. :'( seriously , you really sellfish human , and never want to understand people feelings. you human or what? im sorry :'( pergi jauh dari hidup saya. saya tidak perlukan awak lagi. Terima kasih :'(