<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
That moment :')
Sunday 3 June 201203:45

                                                       Salam dihulur dengan keihklasan hati,
                                                  Baik jawab sebelum kau jatuh hati :') 


Cinta tak mengenal usia kan? :') dear heart, aku tak nak kau paksa untuk suka dia , tapi memang kenyataan kau suka dia. 

Kenal kat muka buku, mengenalkan diri sebagai kawan, bagi numb phone untuk merapatkan lagi hubungan , malam malam mintak nak ambik jadi permaisuri hati, setiap hari bergaduh, and until now i can't see the answer for the end :') 

Aku ni memang sensetif , lagi lagi kalau orang yang aku sayang , maki habis habisan. hmm. aku tak tahu nak kata apa kan , tapi sejak dia mintak aku jadi couple dia , memang happy gila lah kan sebab aku pun sayang dia , hmmm. bagun pagi je , terus gaduh sebab salah faham. ohhhhhhhhhh ! mengapa semua ini harus terjadi padaku huh ? Okayy lah , its fucking awesome to me, btw kiteorang dah berbaik dah.. 

Okayy , now , aku dengar ramai yang kata aku Kaki scandel! hmmm. memang tak tahu darimana isu ni datang, ecehh , macam retis pulak -.-' tak tahu lah , tapi memang ada yang cakap. then? 
Aku bukan kaki scandel and aku tak ada scandel. Dulu memang ye, tapi sekarang, aku bukan macamtu, lantak kau lah manusia nak cakap apa pasal aku, yang penting, aku yang tahu kebenarannya, mulut manusia mana boleh nak tutup, potpetpotpet aje, merimasakan gilaa. 
hmmm. okay bye. sorry sebab dah lama tak update blog, aku kan busy dengan homework bertimbul bak galah panjang -.-' oceyy bye. :*