<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
dipinggirkan ?
Monday 24 October 201101:15








Dipinggirkan ? You Think ?

Assalammualaikum . Titterw Bagi Salam Lagi. Tak Salah Kan ? Titterw Tengah Mood Alim Kay ! :)

dipinggirkan ? titterw ?  tak de lha . saja buat tittle gempak  . cehh . titterw ade masalah jiwa dengan sorunk budaa nie . dhea cakap pasal titterw memacam . ape dhea ingat dhea tuh da perfect ke ? ya allah , rase nak sumbat muka dhea dekat lubang tandas you tahu . geram titterw . dhea ade cakap yang titterw gedik , bosia and macam macam . ya allah , kenapa mulut dhea tuh cam baby sangat ? kalau gedik okay lha lagi , tapi sampai bosia tuh ? ya allah . tabahkan lha hati hamba mu  :')


hey manusia . kau ingat kau da perfect ? weyh, kalau kau cakap aku gedik, dengan bangga nye aku cakap yang kau triple gedik . kau ada cakap aku bosia right ? amboi ! cantik bahasa kau sayang , cantik sangat .  aku yakin kau pergi sekolah bukan untuk belajar ken ? kau nak jumpa boyfiee kau yang sakaii tuh , kau ingat aku kesah sangat ke pasal dhea ? weyh, aku langsung tak terniat nak ambik boyfiee kau dari kau . dhea yang cakap ken , bukan aku . yang kau nak tuduh aku tuh pahal ? kau tak de bukti right ? yang kau LB sangat dengar cakap suami kau tu pahal ? ape bodoh nye kau nie ? kau percaya mati mati dengan dhea . kau tau tak ? suami yang kau sayang tuh men kayu beribu . dhea ade ramai bini dhea.  so dhea tak kesah kene break ngn salah sorunk bini dhea , coz dhea da ade ramai  bini . kau tak percaya ken ? aku cakap suami kau tuh hisap rokok , kau tak percaya ! okay lha, kau still budaa sekolah lagi , pakaian , makan ,minum semua mak bapak kau tanggung . bukan suami kau tuh . yang kau sayang gila dengan suami kau tuh pahal ? aku sepak kang . aku nak cakap sesuatu kat kau , mata aku sakit bila tengok kau pakai baju yang betul betul ikut badan . kau tak boleh ke beli baju yang besar sikit . sekurang kurang nye tak ade lha seksi sangat . kau suka ke ? kalau kau suke, i don't want to say . kay , aku tak suke sibuk dengan hal peribadi orang laen , tapi kau neighbour aku ken ? rumah sebelah sebelah . setiap kali keluar kau jeling aku . wahh ! kau teringin nak jadi juling ke ? bukan men suke ya kau jeling aku , bila petang je, ha ! keluar jari fake kau tuh , ape kau fikir kau sorunkje ade jari tuh ? aku pon ade . jangan membatak boleh tak minah bajet hott ! ? sakit mata . kay lha.  aku doakan kau insaf kay .



kay lha bye . sape ade novel ? yang sekolah and rumah sama je lha bagi , nak pinjam boleh ? novel kat rumah da habis baca.  mak titterw punya novel da habis dah titterw sapu . kay lha bye . jangan kesahkan sangat betina dalam entry tuh , dhea memang suka buat hati orang sakit  . siall ! -,- bye ! :))