<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
goodbye ! ;'(
Friday 18 November 201118:41



hey ! 
da lama tak update blog nyh, sorry ahh , aku tarak mood sejak ambil result nyh , :') kay , tamatlah aku sebagai seorang pelajar sekolah rendah , aku memang tak boleyh nafikan , kalau boleyh aku tak nak tinggalkan sekolah rendah , aku tak nak tinggalkan d'luvers , :') aku sayang sangat ! semua sekolah laen laen , nanti berpisah , ada yang smpk , ada yang meru , aku tak nakk,  lagi lagi nanti aku kene pindah shah alam , aku memang tak nak tinggalkan diorang , semalam hari trakhir aku jumpa diorang , lepas nyh macm mane nak jumpe diorang lagi ? tskk tskk , ! 
ya allah , tabahkan lha hati hambamu ini , sesungguhnya aku memang ttak boleyh menerima perpisahan ini! :'(
kawan satu cite , nyh masalah rindu aku kat sorang budaa nyh , aku memang sayang diaa , lepas break jew , aku tak boleyh buang perasaan sayang aku kat die , aku memang sayang die , sayang die sesangat , tapi nanti die pergi sekolah jauh ! aku nak jumpe die cm ne ? aku takut ada orang kebas die , aku tak leyh tinggalkan die , aku cuma sayang die , semalam die just ckap bende important jew , hati aku happy sangat coz die tegur aku , tapi ... kay , start semalam die da tak contact aku , aku tunggu tunggu mcg die , tapi , langsung tak muncul ! kay , aku syok sendiri dekat die , kay  , nak taw sape ? IM or inbox aku .
nak kenal kan sorang sprang budaa yang aku sayang ,
qyla - fitra - alis - mia - ilya - nadira -nik - mizan - riza - aziera - liyana - syida - nadira - wafa and adida ! :)
diorang kawan aku sampai mampuss , tanpa diorang , aku tak kan hidup bahagia cm nyh , :') aku mungkin tak kan dapat kawan sesporting qyla and fita , kawan sebaik ilya and nadira , kawan yang sesempoii , mizan , alis , nik ,adida , kawan yang selawak riza , wafa . kawan yang sejujur syida and mia , kawan yang sestandrd mcm liyana and aziera , mungkin aku tak kan jumpe sebaik mcm diorang . diorang bestie aku sampai mampuss , aku janji tak kan lupakan diorang , hope korang tak lupakan aku , :') aku sayang korang , jum lha kite jumpe ! aku memang betul betul tak leyh terima kiteorang berpisah , aku sayang korang  !!! tshhk tshhkk ! :')

and to budak tuw , aku harap kite contact cm biasa , kaw jaga diri kaw lek lok, kaw jauh dari aku , and aku jauh dari kaw , rajin rajin ahh online , hope kaw dapat awek yang lebih baik dari aku , yang lebih cntik dari aku , aku pun da kene lupakan kaw ! aku kene cari pengganti kaw  , aku memang sayang kaw ! kalau boleh , aku nak nama sebiji mcm kaw , muka sebiji mcm kaw , cara kaw ckap sama mcm kaw , perangai sebijik mcm kaw , weyh , ! aku langsung tak leyh terima pengganti kaw , ! im sorry for all my mistake ! bye boy ! please forget me ! take care at there :'(
weyh ! aku da nangis ! tolong ! bye all ! :') may be we will meet again ! bye ! <3 ILYSM <3   <3 IMYSM <3 bye korang ! remember me , bye boy ! :'(