<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
can't forget you ! :'/
Thursday 22 December 201109:45


hehehe :) aku saje je buat entry neyy , harhar . tadi time aku berangan sorang sorang dekat ruang tamu neyy , tetibe aku ade teringat balik memory 2010 . ya allah  , rase nak menangis aku . pastu campur dengan lagu A THOUSAN YEARS . ahh . memang nangis doe . huhu . sebenar benarnya aku masih sayang dia . okayy . maybe ramai yang tahu sape ex aku time 2010 tu . memang ramai tahu kann ? seriosly , entah kenapa susah sangat aku nak lupakan dia . ya allah , susah sangat . aku sayang sangat kat die . sape yang tahu tuu , senyap je lah  . jangan bagitahu sesape . and kalau awek's  die pun bace entry neyy  aku mintak maaf . tak de niat pun nak rampas die dari kamu ya . 

aku suka die sejak aku dalam model khas , ahh senyap . entah kenapa mulut sorang bestie aku neyy susah sangat nak diam , die terus bagi tahu si tututuutut tuu . entah macam mane tuuuuutttt , tu puns suka aku , ahh , ye udah . sumph . banyak sangat kenagan die ngn aku , sumpah . aku sayang sangat kat die . ahh ! jiwang dah kau neyy , aku sedih tahu ? dalam beberape bulan jee . terus break . sebab ? hurmm . dah lah weyy, bende dah lama , jangan diungkit . hahahha *ketawa paksa* okayy , malam neyy aku jiwang kann ? hahhaha . entah kenapa tetiba aku teringatkan die . ahh , semua kenangan aku kat sekoalh tu lah , sekolah tu memang terbaik buat aku , your the best ! dah . hahaha . seriously aku masih sayang , suka , cinta kat diaa . okengg , grenti dah tahu perangai aku sebenarnya kann ? aku neyy suka sangat mengharap . bila dah mengharap , kecewa kecewa pun stil boleh tahan . 

aku dah tunggu die punyalah dua tahun dah . lama kann ? tapi , sekali je aku dapat die . sekali je weyy ? kenapa aku sekali  je weyy ? orang laen punya lah beribu riban kali . kadang kadang jelly jugak aku kat budak budak yangg die pilih tuu . test kau tinggi doe . ahh . lupakan  -,-  hahahaha . panjang pulekk entry aku neyy . nasib badn lah . aku baru je break dengan someone neyy yang GAME aku . ahhh . shoooo shweeett . sumpah , budak yang aku baru break neyy same gile perangai ngn si die , muka die , cara die berjalan , makan , die punye mulut yang seksi , die punye mata yang cantik , die punye hidung yang tak kembang  ! ahhh . handsome nyaaa die . #mengarut .

panjang nya entry aku , grenti malas nak bace kann ? hurm , ye lah .. aku neyy tak de tempat laen nak luahkan selain blog dan mye ! sumpah sayang kau mye .ahh -,- okay lha bye , thanks for sape yang dah beace luahan hati aku neyy . ahahahha , jiwang kann ? seriously , aku rindu , sayang kat die , dah lama kite tak contect kann ? ya allah , tolong lha text ngn aku , stiap saat , setiap minit , setiap jam , aku tunggu text die . hope allah bukak kan hati die untuk menerima aku kembali . ahh  kau mengharap je kann ? hurmm . bye  aku sayang kau . (: 
entry neyy menggedik semacam . aku memang gedik , kesah pulak aku ye ? hurm :'/