<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Contest : Kenapa Korang Pilih Dia Sebagai BFF Korang??by Nina & Seha
Saturday 17 December 201111:02


hurmm . boredddddd allwayss ! okayy contest pasal bff .  persahabatan lebih penting berbanding permusuhan . sorry . aku melebih lebh .
now syarat - syaratnye pulekkk .
* letak banner tuh kat entry korang


* follow blog nina dan seha 


* blogger dari malaysia tau!


* like fan page seha dan nina


* buat entry brtajuk Kenapa Korang Pilih Dia Sebagai BFF Korang??
   by Nina & Seha


* Letakkan gambar BFF(best friends forever)dan nama dieorang


* Tag 2 orang blogger


* Linkkan blog korang ke nina atau seha
okayy . its done . now about bff aku pulakk . sorryy , cuma gambar die sahaja . gambar aku ngn die ade dalam phone , tak boleyy nak upload USB tak ade . :'D ,

hehe :) dia lha bff aku sampai mampuss . nama die NURUL SYAQILA. its a nice name right ? aku kenal die baru tahun 2011 . akhirnyaa allah pertemukan jodoh aku menjumpai kawan yang sebaik dia , secomel die , bila aku susah die setia tolong aku . bila die susah , aku setia tolong die , dia bukan sombongg ? aku mungkin da jumpe bff aku iaitu Ilya , tapi alhamdullilah ade aku dapat jumpe kawan macam qyla neyy , aku bersyukur sangat , #sungguh jiwang . may be 2012 aku tak jumpe die . die kate bapak die suuh sekolah SKI , aku pulak sekolah meru kejap , pastu pindah shah alam . entah macam mane kedaan aku kat sne nanti .mungkin aku tak dapat kawan sebaik kau , kawn yang prhatin macam kau , kawan yang setia dan kawan yang berguna buat aku , kau sikit pun tak pernah sakit kan hati aku . and aku yaakin kau kawan yang terbaik . enapa aku kawan dengan diee ? sebab bagi aku kau terbaik buat aku qyla .  doakan hope hubngaan persahabatan aku ngn qyla tak kan pernah berubah walaupun terpisah jauhh  . Aminn , aku sayang kau qyla . 

hahahah . cukup jiwang tadi ! aww <3 memang sumpah aku syanag die , hahahhaha :* tengok nangis . :') susah nak tahan air mata neyy . now nak tag kawan pulekk .
ADIDA DAN MIZAN.
okayy bye <3