<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Contest My Blog Simple But Cun .
Saturday 31 December 201101:51


heyy . hmm hmm hmm hmm hmm . huhu . macam ape je .saya baru baik darri pergduhan kecil  yang mcm !@#$%^&*() . ahahha . okayy . hri neyy saya mahu join contest uh . hahhaha . nak join ? Warghhhhhhhhhhh xD manaboleh . contest ni hanya untuk saya . hahahha :) okay sila pergi ke SINI . okay suka tak ? tak suka sila pergi facebook anda dan jangan balik lagi . ahah *merapu* saya tak tahu kenapa saya jadi macam ni . saya baru tahu bila baru balik dari OREANTASI yang tak berapa syiokk dan sakai itu . ahahha  . sumpah time tu bosan . Imm boredddddddd gila . Wahahahha . ^_& hahah . cun tak face tu ? hahha . okay  . saya tak nak gila saya menjadi . so ..

tengok lah syarat syaratnya :
-Terbuka kepada warga Malaysia.\lelaki dan perempuan/
-Wajib follow blog Najla dan Dina \utk mengetahui perkembangan selanjutnya/
-Wajib like fanpage Najla dan Dina \akan update pasal contest disana/
-Jika kurang daripada 20 penyertaan, maka contest ini akan dibatalkan secara automatik
-Link www.sayaawesome.blogspot.com/ tidak akan diterima dan di shoutbox juga.
-Pos kan link anda di comment box Najla \jika anda dari blog Najla/ Comment box Dina\jikan anda dari blog Dina/
-Tag 2 atau lebih rakan blogger anda dan pastikan mereka tahu

hahahha . kay dah siap bagi syarat nya . now nak bagi tahu hadiahnyaa pulak . huhu . lumayan tanggat . titer sukaaaaaaaaaaaaa xD .
First Place : Shawl and vintage ring
Second Place : Owl Neclace
Third Place : Header and Banner Flash
warghhhhh xD . saya nak owl necklace tuuuuuu . hahahhaha . okay . dalam syarat syaratnya saya kene tag kwan kann ? okayy . awak perli saya . saya tak da kawan . humm humm humm . okay senyap *merepek* saya nak ag nii .. semua senyappppppp .

^
^
^
^
^
^
^
 ^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
sakit nyaaa hati . hhahahha xD . saya nak tag lah ni .
ADIDA DAN MIZAN 
mwhehehhe :) okay bye ! muahhhhhhhhhhhhh .