<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Saya jumpa dan Mimpi dia .
Wednesday 28 December 201122:27




fuhh ! shooooo shweeettt . :)

cuba awak tengok gambar tu , shwett sangat . saya teringin nak jadi couple shweeettt mcam tuu . btw yang mulut ke mulut tu saya tak kan buat lahh . hahhaha :)

cuba tengok dekat tittle . fuyooooo (Y) . euww .. apa lah dalia ney , jumpa die and mimpi dia pun nak kecoh . maaf lah awak . saya update entry kecoh ni pun sebab saya tak nak blog saya berulat faham . ecehceceh . jauh nya dari tittle . hahahah . sorry lah if entry ni mengacau kehidupan seharian awak . #merepek 

sebelum saya cerita bila , kat mana saya jumpa dia dan bila saya mimpi dia , saya nak tanya sikit . cuba teka ape perbezaan dalam blog ini ? okayy . blog sudah pun bertukar skin . saya cuma pilih skin dan hanya sebut BERTUKAR . maka blog pun bertukar . hahhahaa . tak lawak pun . hahah . dan cara penulisan saya pun sudah berubah . awak kata saya skema ? sekurang kurang nya saya tidak mencacat bahasa melayu dengan cara penulisan yang macam code . ala macam ni "SHaYe nUcK MInTaXk CoUpLe aRt AwuCkS BuLeYh ?" see ? teruk kann  ? niat saya bukan nak perli , tapi saya nak bagi kesedaran . *mcm ahli politik* hahaha . 

okayy , now , saya nak story pasal saya nampak dan mimpi dia . saya tahu saya batak . sekali sekala tak pa kan ? hahaha :) pffffttttt -,- okayy , semalam saya pegi Giant nak beli stationary / *saya main eja saja* hahah . saya pergi malam . lepastu adik lelaki saya nampak lah sidia tengah tengok kereta hotwells . tergelak sekejap tengok. dah besar nak masuk form 1 pun dia still minat dekat kereta hotwells . hahaha . 


Adik - kak , itu bukan **** kee ? 
Saya - mana dol ?
Adik - tu lah , yang tengah tengok kereta hotwells tu .
Saya - eah , a'ah lah . jangan ngengada nak pergi sana . tumbuk kang .
Adik - alif nak tengok kereta hotwells gak , nanti grenti die tegur . 
Saya - tumbuk kang .
sekali time adik saya pergi tengok kereta hotwells tu , dia da pergi . duhai . saya cover ketawa saya tahu ? ade gak budak nak masuk form 1 minat hotwells , hahaha . aduhai . lepas saya bayar stationary tu , harganya dah dekat 200 ringgitt  . saya pilih satu set je , malas nak pilih jenama lain lan , tak rock . hhaha . okay , bila sampai rumah . saya online sekejap . yang lawaknyaa , saya tertidur dan saya lupa yang saya belum offline lagi . bila saya baru bangun , lappy masih belum tutup . tak sangke lebih 7 orang IM dengan saya dan saya tak balas . gerenti saya dicop sebagai orang sombong .. hahahah . okay , masa saya tengah tidur tu saya mimpi.....
Saya ternampak dia dekat depan rumah saya . masa tu saya sedang main badmintn . dengan muka tak malunyaa , dia pergi ambil raket cousin saya dan dia ajak saya main badminton tu . aduhaii ! terkejut betul time tu . macam tak logik je . hahaha . okay , dia kalah , saya menang . hahah .  boleh pulak menang . dia pergi cakap kat saya  .. "ILOVEYOUUNTILEND" warghhhhh xD. masa tuh saya tak percaya jaa . hahhah . lawak pun ada . 
hahahha . lawak kann ? btw itu hanya mimpi dan tak kan pernah berlaku keatas saya dan dia .  *perghh ayat * hahahha . ayat saya kali ni betul betul skema . * adaakukesah ?* aslkan saya nak readers baca entry saya dengan faham tahuu ? okayy , hari ni target saya nak buat entry sehari dua kali . insyaallah . okay bye .

Daliagirlgulz
xoxo