<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Maafkan saya !
Saturday 28 April 201209:15


Hello guys :'( 
Ni bukan drama ciptaan , tapi ini kenyataan, mungkin anda pernah lalui semua benda ini . tapi saya baru kali pertama merasainya . saya cuba untuk memikirkan positif tentang keadaan dia , tapi positif ini  membuatkan saya makin rasa bingung .kenapa mama saya cuba melakukan perkara ini kepada saya ? apakah salah saya ? ampunkan saya mama . tapi persoalannya sekarang , ini bukan masalah saya dengan mama saya , tetapi dengan lelaki yang saya cintai , iaitu Shafiq. saya tahu , mungkin diantara readers tidak mengenali jejaka itu , namun saya sudah mengupdate tentangnya dia post yang lepas . sila putarkan masa anda k ? :'D

Mungkin saya rasa saya menaip sungguh laju dan menyebabkan kawan saya naik benci dengan saya kerana jeles dengan kelajuan menaip saya . ampunkan saya . xD ouhh , mengapakah saya rasa seperti saya melakukan kesalahan yang besar hingga membuatkan saya rasa nak menangis ? apakah kesalahan saya ? mungkin ini salah saya , tapi kenapa dia tak online lagi ? saya berasa bingung. mengapakah dia ? dimanakah dia ? kemanakah dia ? tolong jawab pertanyaan saya. jika anda tahu dimanakah dia berapa , mungkin boleh menyedapkan hati saya. maafkan saya shafiq . 

Mungkin ini juga salah saya kerana tidak sempat memberitahu shafiq bahawa sim card saya sudah di block oleh mama saya ? mungkin juga . tapi mengapakah dia masih lagi tidak online ? saya masih menunggu sampai saya belum tertidur , dimanakah dia ? kenapa mama saya block number saya sedangkan saya masih ada lagi hal penting untuk dibincangkan dengan shafiq . ahhhhh ! mengapakah semua ni harus terjadi ??? shafiq , maafkan saya . :'( 
shafiq yang saya hormati , maafkan saya jika saya tidak sempat memberitahu bahawa mama saya sudah block number saya . mungkin awak telah call saya dan text saya banyak kali , tapi tidak lepas . maafkan saya . tapi kenapa awak tak online? maafkan saya shafiq . kalau awak marah kat saya , marahlah . asalkan awak bagitahu saya apa yang saya dah buat . maafkan saya . saya masih sayangkan awak . tujuan saya mengupdate post kali ini bukan untuk menarik perhatian orang , tetapi ingin mengeluahkan perasaan . saya tahu awak marah saya kan ? sebab dah 2 hari kita tak contact , awak tahu tak ? saya rindu sangat nak dengar suara awak , rindu sangat . tapi apekan daya , saya nak contact awak guna number tu pun tak boleh sebab number saya dah tak active. awak , tolonglah online. kalau awak nak maki hamun saya pun , saya terima. tapi awak mendiamkan diri awak , membuatkan diri saya berasa bersalah . maybe awak dah benci dengan saya , tak pa , saya masih sayangkan awak . tinggalkan saya if awak dah tak ada perasaan dekat saya. takpa , saya tahu , gerenti kemarahan awak masih belum reda . saya nak mintak maaf sesangat. maybe saya ni bukan yang terbaik buat awak , sebab dah banyak kali saya buat awak kecewa. saya ni  memang tak layak nak dibuat jadi kekasih . maafkan saya shafiq . saya mohon . maafkan saya :'( Saya sayang awak sesangat Shafiq :'( bye .
Maafkan saya jika kali ini saya mengupdate menggunakan ayat sestera . gerenti anda baca pun tergelak gelak . hahah . saya pun tak sabar nak baca entry kali ni , gerenti lawakk kan ? hhahahahah . :D bye geng . walaupun saya sedih , saya kena buat buat gembira . :'( byeeee :')