<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Kebosanan
Wednesday 19 December 201208:38


Assalammualakum. mari mari tengok sini Giveaway PANAS!! :O

Mina's Giveaway .
The Great Holiday Giveaway .   




Hi guys. ;)

So apamacam? sihat dokk? result pmr apa macam? menangis tak? haha. sesiapa yang lulus semuanya tahniah eah? yang dah lulus jangan dok menyombong diri lak eah, fikirkan spm. jngan 'honeymoon' masa form 4 nanti, masa form 4 tu lah usaha kena lebih sikit, dah form 5 senang leww sikit kot -_- eceh aku sembang macam lah aku ni dah habis belajar. padahal masuk form 2 pun belum lagi. haha. :p

Ok tujuan saya meng-update ini entry kerana tahap kebosanan sungguh melampau siap boleh darab dengan 192% k. so kira idea merapu rapu dan bermacam macam cerita ada maybe. haha. So.... hm hm hm. ok



korag tak rindu kawan ke? rindu sekolah? dan bukan rindu cikgu? yey. itulah saya. cikgu diabaikan. kerana cikgu selalu pandang aku sebelah mata. sebab? yey aku and the geng banyak membebel dalam class. seriously, tapi bila dapat result hahahhaha kemain terkejut. acah acah lah aku ni -_- okay, terngok gambar berempat tu. from left : Hana. Fatin. Nadia. Dalia. hehe, mana lawa? yeye tahulah aku hodoh. k. hehe. rindu sangat kat diorang. rindu gila wei tersangat. seriously tak jumpa langsung time cuti ni, nadia ajelah aku banyak jumpa walaupun tak selalu. ada haritu jumpa pun sekejap aje sebab dia kata apatah. lupa. hehe. and paling lama pergi scm dengan dia dengan adik gua. lol. Klau amirul nampak ni, gerenti dia kata "scm aje" haha

Yey, this, ni gambar aku dengan dia lah. Nadia sebelah kanan. aku kiri. lol. hodoh gila muka aku, ye memang time tu serabut gila carik barang. hahaha. 

ok then aku dah kehabisan idea ni. so gua mahu beradu. eah. hihihi. entry kelihatan tergantung kan? haha, sekarang seriously mood nak update dah tak semreriah tadi dah. so. apalagi boleh buat kan. hm hm hm. bye bye bye bye by awak. :*