<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Kehilangan.
Tuesday 29 January 201308:59


Hi, dah lama menghilangkan diri. :') 

k act dah lama tak post merepek repek lagi kan? well, busy dengan belajar, problem banyak sangat. okay. awak single? yey saya pun sama. act single bukan benda yang aku harapkan pun. hmmm. memang kehilangan dia memang buat aku menyesal sebab dia yang terbaik dalam hidup aku. aku tak tahu lah. kecewa? perempuan mana yang tak kecewa kan bila dah break? aku sedar lah aku banyak salah. memang aku banyak buat salah. aku memang sampai sekarang tak boleh lupakan dia, ye sebab aku.. hm member punya pasal aku kena happy, dha janji dengan atikah tak nak nangis lagi. hm. :') entah benda terjadi sebab salah faham then makin besar pulak. act dah break then getback 2 hari lepastu break lagi. haiiyooo. gerenti kata macam zaman batu punya cerita, but ini real. ya aku tahu aku salah sebab tweet pasal crush bagai tu, tapi aku saje aje bergurau. member aku memang bergurau macam tu. then si amirul ni. hmm. dia yang break kata macam macam, tapi dia tak maki aku. dia baik, dia kata elok elok walaupun ayat dia buat aku  tersentap. dia yang putuskan, bukan aku. aku kena terima walaupun hari tu aku tersiksa. terus menangis. then cerita kat atikah, start tu atikah suruh aku buat janji dnegan dia jangan menangis, tapi perempuan kan mana lah nak tahan air mata ni. okay aku sabar ajje.mesti dia tengok tweet aku happy aje kan? tapi aku nak gembirakan hati aku, aku tak nak sdih sedih lagi. esok petangnya terus aku ajak atikah, nadia weng weng sebab diorang aje yang boleh buataku happy. orang lain tak. :'( ya allah, andai aku boleh undurkan masa, memang aku perbetulkan apa yang salah. aku banyak buat salah kat dia, macam yang dia kata, aku tak pernah nak jaga perasaan dia. aku tahu. dan itu salah satu sifat aku. aku tak pernah fikir perasaan orang. hmm. aku tak tahu nak luahkan kat siapa. aku ada blog ni ajelah kan. menangis sambil menaip. hahah. macam pelik :') 

okay bye. maafkan saya jika saya ada buat salah selama ni :)