<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
awak !
Tuesday 11 October 201101:12

hai !

 hey awak,
awak ingat hari itu, time kite mintak couple.? awak ingat tak ? awak tak ingat ken . meh saye ingatkan . time tuh awak, tengah syok syok lepak ngn memb awak, saye datang kat tempat awak lepak tuh . then saye cakap saye suka awak, awak terkejut  ! awak tarik tangan saye pergi luar . awak kate awak pun suke saya. saya tak percaya . last-last awak mintak coup . saye nak terjerit time tuh . aww :) awak awak . then awak suruh saye lepak ngn awak . mase saya nak masuk kat rumah awak tuh, saya terperanjat tau . hampir penuh dinding kat rumah awak tuh dengan gambar saya . awak nie . saye tanye makbapak awak kat mane ? awak cakap makbapak awak pergi melaka 1 bulan . haha . awak awak . ! time nak duduk tuh. ade sorang kawan awak tuh pegi ushah saya, awak cakap "jangan kacau awek aku" haha . saya suka part tuh tau . macam macam karenah awak punya kawan . aww :) time tuh saya happy sangat . kita selalu dating,hangout . awak happy time tuh  .saya pon sama . tapi tuh hanya saya yang ingat . awak tak ingat . awak langsung tak ingat ! awak , saye masih sayangkan awak . awak tahu tak, hampir setiap hari saye terbayang awak . saye rase gerenti awak ingat mase kite nak break dulu ken ? awak tak ingat ? saye ingat kan lagi . time tuh, awak text saye soh jumpe awak . awak kate ade bende important sangat . saye pon pergi kat tempat yang kite janjikan . time tengah sampai tuh, awak buat baik sangat kat saye. , awak layan saye macam saye sang puteri . mase nak balik tuh ., awak kate awak nak break coz nak fokus pelajaran . kay lha saye terima. sebab yang awak bagi tuh bermunasabah betull ! memang lha,, tahun tuh kite nak ambik exam besar . kay., tapi setiap kali saya lalu kat depan kelas awak., awak jeling saye. saye .. saye.. saye senyap sambil jalan tanpa pandang awak . tetiba saya dengar awak da coup dengan orang laen . saye rase nak baling je sekolah nie kat awak . awak penipu ! awak jahat ! awak tak pernah terima saye seadanya ! awak cinta saye sebab paras rupa . awak jahat ! awak, awak kate awak nak break dengan saye sebab awak nak fokus , tapi awak . tapi . awak nipu . saye hampir percaya kat awak mati mati . awak buat saye macam nie.  saye text awak, awak cakap jangan kacau hidup awak, awak kate hidup awak lebih best tanpa saya, saye nak nangis time tuh . sejak kebelakangan nie, perangai awak da berubah , ujian awak semakin merosot . kedatangan awak jugak . awak, saye da sedar kan awak supaya jangan coup dengan perempuan tuh . awak cakap saya jeles.  awak., saye cakap betul ! awak cakap cm tuh ., selepas je dapat result SPM tuh, awak jumpe saye . awak cakap tahniah coz dapat straight A . saye juz cakap terima kasih . saye terus pergi dekat memb saye . malam tuh, awak text saye ., awak cakap awak mintak maaf coz da terkasar bahase dengan saye ., awak nak jumpe saye buat kali terakhir  .saye dengan lurus nye pegi .awak cakap thank coz datang ,  kay ., awak nak ambik balik saye sebagai coup awak . hampir terberak saye time tuh., :) . 

sambong next entry ! :)
#rekaan semata mata sayang ! :)
* hikkokk ! jiwang pulak *