<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
maaf kawan ! :D
Friday 7 October 201121:15

hai !

kay, kita sedih . bestie kita sendiri marah kat kita . :')



gambar macamsakaii jerk! :') kay., kite sedih coz bestie kite marah kat kite ., die da benci kite . kite tak tahu kenape tetibe die marah kat ite . kite tak suke lha gaduh ngn die.  die bestie kesayangan kite . jangan lha sebab jantan tuh kite gaduh . kite tak suka ! :') kite nak kawan ngn bestie kite sorang nie sampai bebila !


this my official letters to my bestie ! :')

hai ! sehat ? sorry aku ade saketkan hati kau . aku ta sanggop lha.  please ! jangan disebabkan jantan kite gaduh! weyh, persahabatan lebih penting dari boyfiee . please ! aku nak kau yang dulu . aku tak nak kau yang sekarang ! kau sanggop gaduh ngn kawan kau nie semate mate jantan ? kalau aku, aku sanggop lepaskan jantan tuh demi kau  . kay., aku tak de niat nak jeles kan kau  . kay., aku nak terus terang ngn kau lha., selame kite berkawan., aku tak pernah berniat nak buat kau kecewa . apatah lagi buat kau marah . kay fine. ,aku tahu kau suke die ! btw perlu ke kau benci aku ? weyh, kalau jantan tuh nak kat aku. ? aku tak de pilihan laen weyh ., kalau aku tak app die, die sedih weyh . aku tak sanggop tengok orang kesayangan aku sedih . aku tak leyh  . bestie aku amira da nak pegi negeri sembilan . aku bakal kehilangan die. , aku tak nak kehilangan kau . please jangan marah aku . kay,., kau nak sangat jantan tuh ken ? ambik lha.  kay., aku bagi jantan tuh kat kau . kay. jangan lha kau perli perli aku . aku tahu.,  memang aku dating ngn die  ! then kau cakap siapa makan cili terase pedas nye.  weyh,. time tuh aku nak nangis tau . sampai hati kau cakap cm tuh kat aku . *** ., aku da tak kenal kau da . *** yang dulu laen. baik., tak penah nak gaduh sebab pakwe. , betul cakap orang., perangai kau da berubah . kau da laen dah., sekarang nie kau bukan *** yang dulu . weyh, aku da masak dengan perangai kau . masak masak gile.  kay., kau nak sangat die.  kay fine., aku sayang kau ., aku tak nak kehilangan kau , aku tak nak kite gaduh . kau ambik die.  kau terus terang ngn aku kalau kau na ngn die. aku break ngn die depan mate kau time tuh jugak ., asal kan kau sudi jadi kawan aku ! kay .

END my letters to my bestie !

kay., kite tak sangke die sanggup gaduh ngn kite  ., kite cukup sayang die.  kali nie entry nye merapu banyak ouH! kite pun tak sangke ! kay., bye  .

p/s ---> *** just name singkatan /