<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
aktif dalam dunia mengedit -,-
Tuesday 13 December 201105:18



hello cu ! hari neyy nekk naa but entry , cu tak sukaa ? tak pe , cu bolehh bla dari sini sekarang , nenek tak marah puns , hha , amacam ? jadi tak aku berlakon jadi nenek ? grenti jadi sebab muka aku  macam nenek 
-,- , okayy sabo sabo -. .- 

okayy , hari neyy hari paling+best+happy+sedih buat aku , okayy , jauh doe dari tittle , okayy , neyy , tadi tadi tadi aku aku aku ade ade ade edit edit edit gambar gambar gambar+blog blog blog orng orang orang , okayy , aku batak dapat edit blog orangg , so pehall ? kau susah ? booooo , -. .- kau nak tahu aku edit blog sape ? blog kak amalina , okayy , kau nak tahu betpe buruknye aku edit blogg ? haha , kau tengok je blog kak amalina neyy , kak amaline siap ade buat entry untuks aku lagi tau , kau hadoookkk ? haha , kak amalina neyy cun tau , aku kenal die time die approve aku jadi friends diee , kau nak tahu takk ? harap muka je macam pendiam , tapi die neyy kecohh taw orangnye , nak tengok gambar die ? 

amacamm ? lawa kann ? bhaha  , tengok muka die betoii betoii , nampak cm pendiamm kann ?  rupanyaa , kecohh doe ! haha :) 

mak aii , aku baru sedar , lari dari tittle doe , haha , (sebenarnya saje je) haha , okayy , cuba tengokk tittle ! ala yang ada tajuk *aktif dalam dunia mengedit-,-* okayy , aku nak mengaku aku aktif dalam dunia mengedit , edit apee ? edit gambar+blog je doe ! aku tak tahu sangat bab mengedit neyy , tapi aku cume tahu sikit je , sebenarnya aku bukan ade niat nak menayang kehebatan aku , tapi ... papehal aku tak de niat nak berpoyo dengan sesape eah ? okayy , kalau kau nak suruh aku edit blog+ gambar kau punss aku terima tau , asalkan jangan jadi cerewet , btw blog neyy aku pandai gune blogskin jee , maklumlah aku tak pandai sngat bab edit blog neyy , cuma sederhana je okayy , :) nak tengok blog yang aku dah edit kann ? blog budak nye sikit je , tak lebih dari dua orangg , 
  1. kak amalina
  2. ilya
dua orang jee , pegi tengok lawa tak aku edit blog diorang , huhu , kau puns nak aku editkan jugak kee ? boleyy je , aku terima ,just bagi email/password/colour blog kau nakk , jangan risau , aku tak kan ingat password kau tuu , aku pelupa kau tahuuu ? -,- hohoho , okayy , aku puns boleyy tahan lha bab mengedit gambar -,- . kau tahu tak aku baru belajar edit gambar ? kau tak tahu , -. .- aku punya busy kesana kesini pergi cari tuto edit gambar , alhamdullilah , aku da pandai and da hafal teknik diaa, btw aku edit guna pohotoscape je taw , aku malas nak download photoshop , da banyak kali aku download tapi satu hapakk puns aku tak paham  , okayy , nak tengok gambar yang aku edit ? semua gambar kawan aku , aku tahu buruk , btw aku baru beljar okayy ,? eah , tapi jangan lupa suruh curcos sentuh kat gambar tuu , nanti jadi terang , baru jelas nampak editnye tauu ! :)











  
ha ! da tengook ? aku tahu buruk , sape yang tak de tuu , nanti aku edit gak tau  , okayy bhai ! kepala pening gila! bhaii ,