<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
can't forget you ! :')
Sunday 4 December 201111:00



hollla ! 
P TO THE E TO THE A TO THE C TO THE E ! -peace :)

now awook cube tengok tittle kat atas tu , bukan atas langit , dekat atas entry neyy , bukan atas sangat , bawah sikit , lgi bawah sikit , eah tu dah bawah sangat tu , atas sikit , ( sampai bila pun tak kan habis) apasal tittle buduss sangat ? buat lawak , gelak lha ! boooooo ! :P (GILA) 

asal tittle tu , cm neyy , aku tak boleh lupakn someone neyy ? sape weyh ? sape ? e'eleh , gelabha lha kau ! watlekk --' nama die tuptaptuptaptuptaptuptap , teka lha sendiri , adaa otak kann ? HAHAHA (evil laugh) sebenarnya aku tak nak buat entry gila , tapi .. aku .. aku .. aku .. ( aku tak sangp nak teruskan ayat tu) kay , watlekk  -,- baca je lha ayat paling sakel kat dunia neyy ! ayat katt bawohh tu khas untokk tuptaptuptaptuptaptuptap , purr --' 

now watching  3,2,1  action ! 
assalammualaiku awak , heyy awak , sebenarnye kan saya tak leyy nak lupakan awak , tu jehh , tapi kenapa wak tak penah nak pegi kat diri saye ? harapan suka saya kat awak tingg tau , tinggi lagi GUNUNG KINABALU , tapi awak langsung tak perasan kan perasaan tu , awak biakan je , kite text macam biasa , tapi kita tak penah cubit tentang couple , kanapa awak tak pernah tanya pasal bab tu ? saya punya tertunggu soalan tu , tapi .. now , awak pun da couple dengan beribu riban manusia yang dinamakan PEREMPUAN , tapi dengan sye ? langsung awak takk , entah kenapa saye boleh sukakan PLAYBOY macam awak neyy , kayy,  sebenarnya saya nak tanya , apa yang awak masukkan dalam hati saya sampai saya tak boleh nak lupakan awak ? setiap hari saya tengok hp saye tak de text awak , cuma ade text orng laen je , memang awak da baca kann status saya kat efbie tu , awak betul betul terasa kee ? sorry lha , saya tak sangka pulak jadi macam tu , saya cuma nak jauhkan diri awak dari saya sebab awak da ade girlfriend , tapi waktu malam tu awak cakap saya da benci awak , kenapa awak cakap macam tu ? saya sayang sangat kat awak , saya cuma nak awak lebih rapat dengan gilfriend awk tu je , saya tak nak girlfriend awak salah sangka , ingatkan awak ade scandel , awk pun jarang text girlfriend awak kann ? awak selalu text saya , tapi saya reply sebab saya suka awak , saya susah nak lupakan awak , awak lupakan saya memang senang , senang sangat , sebb awak cuma anggap saya sbagai kawan , dan tak lebih dari itu , tapi sebelum last day kite text , awak ade ckap awak suka saya , and awak jugak call saye , dengar suara awak jugak saye cair , awak cakap awak tak nak tinggalkan say , awak sayang saye , time tu air mata saya tak boleh tahan then jatuh , awak cakap kann best kalau kite couple ! grenti kite jadi pasangan sehidup semampuss , , saye tak percaya awak cakap macam tu , rupanya awak romantik jugak eah , and awak nak dengar sya cakap , saya pun cakap lha dalam keadaan menangis tu , awak perasan jgak saye nangis , awak kate "sayang , please jangan nangis , saye terus tahan air mata neyy tapi tak boleh , awak cakap" walau ape pun terjadi sye tak kan lupakan awak , saya percaya awak cinta terakhir saya ,  awak pun kene ingat yang awak tak kan lupakan saye , maafkan saya kalau selama ini saya terkasar bahasa dengan awak " tapi saya tak tau kenapa tetiba mulut saya kata mcm neyy " awak  , terima kasih sebab dah gembirakan hati saya , saya pu sayang awak , susah saya nak lupakan awak , awak lha cinta hati saya , " awak cakap " okayy bye , text okayy !jangan nangis , nanti mama tanya kenapa nangis , nahas awak kene jawab " , time tu lha paling gembira/manis/ bagi saye , tapi semua tu jadi kenangan , awak betul betul da lupakan saya , okay , awakk , saya nak hubungan kite yang dulu , selalu text , semua neyy salah saye sebab saye yang mintak awak jauhkan diri dari saya , and awak kate "demi awak , saya snggup jauhkan diri dari awak , okayy bye ILY ! <3 " memang saya budusss gila , okayy , awak semoga awak berbahagia eah hidup tanpa saya , ILY <3 
bhha xD  memang serabut doh , grenti kau baca pun kau tak paham , aku da agak , okayy , memng aku budusss gila suruh de lupakan aku, terima padahnya , fikir dulu sebelum bertndak! waduh , :P

okayy bye babe ! :) ILY <3