<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
dah perfect sangat ke ?
Saturday 7 January 201200:01


hmm . heyyooo ! 

cuba tengok tittle . fuyooo ! now , im really sad . why ? okay . biasa lah saya , budak form 1 kann ? dekat SMPK ramai yang dah kena sound . tak lama lagi saya kena lah ni . hmm . sapa yang sound mengsound ni ? sakai lah . saya memang tak suka . kenapa diorang nak sound sound ? fikir perfect sangat ke ? ha ? budak form 1 baru je  masuk sekolah menengah , diorang pun belum lagi buat salah pape , yang korang dok sound sound ni kenapa ? nak kata budak form 1 ni jangan menggedik lah ,  jangan tunjuk belang bagai lah . now , sapa yang menggedik sekarang ? sapa yang tunjuk belang sekarang ? ha ? err--' tahulah tak semua form 1 yang buat salah , but kalau sound budak form 1 yang salah tak pe lah , ni sound budak form 1 yang tak bersalah . 

tapi tak semua budak form 2 SMPK yang suka sound orang , tapi hanya segelintir geng . diorang yang nak hot kann ? so , suka lah sound orang . hmm. tapi , budak form 1 pun ade yang sound budak form 1 gak . okay . kenapa lah kau sebaya pun nak sound ni ? jangan lah . dulu , kat sekolah lama saya , langsung tak da sound sound ni , hmmmm . entah ape tah salah form 1 ni pun . hmmmm . okay . sebenarnya saya tak ada niat nak buat entry macam ni , hmmm , tapi , perkataan SOUND dah heboh dah . hampir setiap hari diorang sound , budak yang tak kenal pun men sound orang , haihh -,- please lah . jangan lah sound sound ni . i dont like it and never like it . okay . sekarang pun dah ramai yang kata ada budak nak sound saya . hmm . saya pn tak heran lah . sound lah saya , tapi saya tak nak gaduh , nanti kena penalti . hmm . kalau sound saya , saya senang je , saya bagtahu mama saya , mama saya call sekolah cerita about this . ha ? kan senang ? bia lah orang kata saya ni pengecut bagai lah , tapi sekurang kurang nya saya nak selamatkan budak form 1 dari kena sound lagi kann ? hmm . btw , tk semua budak form 2 SMPK yang suka sound orang , hanya segelintir , sorry if entry ni buatkan korang terasa . hmm .

okay , tutup kes about sound sound ni , now , amacam sekolah ? best ? hahha , best memang best , tapi , tak ramai kawan macam sekolah dulu , humm. dulu saya selalu lepak kat tangga . best . hahahha . okayyy . now now now and now , saya rasa ramai dah lupakan saya . hahahha shweeeettt sesangat . awwww .  :* next week , saya nekad nak cari kawan , okay , azam saya tahun ni . ahahah . saya dah jumpa sasaran budak yang saya nak kawan . saya tengok dia macam baik , dan layak untuk dibuat kawan . okayy . saya and ilya pun nak kawan dengan dia , okay , nanti sama sama kita jadi kawan ya sayang ? :* hahah . :) korang excited pergi sekolah ? hahah . saya pun sama , cuba tengok muka first day saya pergi sekolah .


okayy , memang semangat kan ? ahhahah . sekarang muka second day saya pergi sekolah .

yay ! saya rotate . hahah , now , third day pergi sekolah . 


hahah . saya tahu lawak . setiap hari pergi sekolah saya tangkap gambar . bia jadi kenangan tau ? hahah . nak ambil ? ambillah . *macam ada orang nak ambil* hahha . sorry entry kali ni panjang . hahah . 
okay bye .
sorry if sesapa yang terasa dengan entry kali ni . hmm :')