<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Kalau kawan bukan cemni . :'(
Sunday 8 January 201209:10





hello . hmm hmm hmm . okay , saya asyik ada problem je kan ? hmm . btw allah nak bagi dugaan buat saya , saya masih lagi boleh bersabar , tapi tapi tapi , hahah , :) kali ni saya ada prob dengan kawan , okay , layak kee saya panggil dia kawan ? sememang nya langsung tak layak , okay . tapi , before saya tahu semua ni kan , saya tengok die baik tauu , okay , saya tahu benda ni semua petang ahad . saya pergi rumah ilya syukirah , fuyoo ! sekali qyla datang , memang best leww . kiteorang memang gosiip pasal dia habis habissan . hmm . no excuse from me , :( 

okay , in this entry , sememangnya leww saya nak dia terasa , hmmmm :( okay , dia kata dia benci saya because saya ambil BF dia , soooooo ? 
sorry to say , sapa yang tak malu mintak couple weyy ? dia ke aku ? asal tetiba kau kata aku ni rampas BF kau , now , memang betul kan dia yang mintak , aku tak sampai hati nak tolak couple orang , yang aku tak tahan nyee weyy , kau suka sangat aku kena buli dengan kakak kau yang sama sebabi perangai dengan kau kan ? hm , aku sedih bhai ada kawan macam kau ,, sumpah , macam sial pun ada  , kakak kau tu , nak tunjuk hot je kat sekolah tu weyy , aku tak heran ahh , aku nak tengok , sampai mana bolehnya kakak kau tu buli , sound aku ,  , we just see it , sorry to say , aku benci kau , aku doakan kau kat meru sana memang tak aman , dah lah sakai gaduh dengan budak banjir , konon nya nak jadi budak hot leeww ? hot boleh bawak mati lah sial . hmm , okayy , aku ada ramai spy dekat meru tuu . ramai sangat . hampir kemana saje kau pergi , ade je spy aku , apa kau buat , apa kau ngumpat , mcm mana perangai kau , semua aku tahu , btw semua spy aku bukan dikalangan kawan aku , abang angkat aku , kakak angkat aku , cousin aku . semuanyaa aku suruh diorang spy kau . hmmmmm .
hmm . sorry to say kawan , saya , hmmmmmm . hati saya sakit bhai , sakit sangat ,  tak de sorang pun yang faham perasaan saya , hmm , but im still keep it in my files sad memory in my brain , saya pun tak paham apa yang saya kata . hmmmmmmmmmmmm . and last from me ,

I HATE YOU AND NEVER FORGIVE YOUUUU ! :'(
               Dalia  Girlgulz .