<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3069226728352531845\x26blogName\x3d//Together\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ilapchuu-awook.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ilapchuu-awook.blogspot.com/\x26vt\x3d2851794123784129160', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
OBLIVIATE;
Muse
Specs
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Don't know........
Monday 15 October 201203:18



Hey assalammualaikum guys, :) 

setelah lama mendiamkan diri, akhirnya ku muncul semula. hehe, bukan mendiamkan diri, tapi malas nak ambik tau dah pasal blog yang hodoh ni. ni pun dha terbuka hati sebab member bising pasal blog. ngeh ngehh. aku terpaksa jadi guru pulakk -,- 

stalker pekaborrr? sihat? heh sebenarnya tak tau nak update pasal apa, tapi entah lahh. haha, kita tengok one by one, first, tengok blog kita. jeng jeng jeng ~ dah bertukar, semua dah tukar. lagu,skin semua dah change. well, i bored when i stalk my blog have a same template. hahah, english aku hancurr ~ ape ku kesah kan. amacam? lawa tak blog aku ni? rasa nya tak. *tanya orang, jawab sendiri* ishh sihh. ok next topic ialahh, jeng jeng jeng ~

Ni pasal hidup aku, yalah kan, tak kan setahun sama aje kisahnya. time raya haritu, boleh tahanlah best nyaa. tak berapa syok. papejelahh, tapi lepas raya tu maybe, aku dapat someone muncul dalam hidup aku, yalahh, memula aku ni kan player antarabangsa.*rahsia terbongkar* haha, tapi sekarang setia tau. aku sayang sangat kat dia. dia tu siapa? dia tu Amirul. yeahhh. *clap clap* *pom pom pom*  heee, act dia form 3 sekarang, lol. dia tua kan? kan kan? tak kira tua or muda, janji aku sayang dia. tapi jangan umur aku 13, dia dah 56, memang tak ahh say goodbye aje. hehe, ok  haha, lol. sebenarnya dia ni pendek tau. memang pendek pun. :p 


Jeng!! ni dia, dalam banyak banyak gambar, aku suka gambar ni, walaupun muka dia macam kena tembak aje, tapi bolehlah handsome kan bie? hahah, gurau gurau. See, dia nampak pendek kan? ehemmm, aku tinggi, tinggi aku 160, tinggi dia 158 eah bie? lupa lahh. tapi bie tetap pendek. acanoo lah first date nanti, aku tinggi dia pendek, ok lah tu, sweet pun sweet lah kan? :p dah masuk 2 months dah kiteorang couple, ok baru 2 months, takpe, kita panjangkan lagi k relay kita ni? *muka tak malu* 

Bie, sayang harap relay kita kekal eah bie? yalahh, kita kan selalu merajuk, lagi lagi bie, merajuk selalu. cengeng. hehe. tau tau, just three words, iloveyou. always bie, ngeh ngehh *tutup muka* 
Ok lah bye, takut takut aku TERupdate panjang panjang, sampai berjiwang jiwang. heheh, bahaya tu. ok bye, see, next post :*